خاطرات اسارت

درباره دوسال اسارت دردراردوگاه تکریت نوشته خواهد شد

خاطرات اسارت

درباره دوسال اسارت دردراردوگاه تکریت نوشته خواهد شد

شما لطف کنید و خبررسیدن آ زاده را به خا نواده اش بدهید؛

شما  لطف کنید و خبررسیدن آ زاده  را به خا نواده اش بدهید؛

اتوبوس  ما در شهر اسلام آباد غرب در حا ل حرکت بود  که نو جوانی  خود ش را به اتوبوس  ما رساند و پس ا ز خوشامد گویی  از من شماره  تلفن خانواده ام را  خواست  تا خبر رسیدنم  به ایران  را به آنها  بدهد تا آمد م شماره  تلفن را  به ا و بگویم  اتوبوس  حرکت  کرد و مسیری طولا نی  را در شهر طی کرد نزدیک چهار راه  که رسیدیم ، ا ز پنجره  به بیرون نگاه  کردم و دیدم آن نوجوان د ر حا ل  دویدن است . نفس زنان به اتوبوس رسید وا ز پنجره  آن آ ویزان شد وشماره را به ا و دادم  ولی مطمئن  نبودم  که زنگ بزند . پس ا ز اینکه  به مشهد رسیدم و با ا ستقبا ل خوب هموطنا ن خو دم  روبرو شد م  همیشه آ ن استقبال با شکوه  را به  یاد دارم  و ممنون مردم هستم ، خا طره های ا ولیه ورود به وطن را با خود مرور می کردم وآن صحنه نوجوان ا سلام آبادی به ذهنم رسید ا ز خانواده ام  پرسیدم  که  آ  یا  کسی ا ز اسلا م آ باد غرب  زنگ  زده  که آ مدن  مرا  به ا یران  خبربدهد، خا نواده ا م  گفتند ا ز اسلا م آباد که نه ا زمشهد کسی زنگ زده بود . خوشبختانه تلفن  کسی که تماس گرفته بود را یاددا شت کرده بودند ،تما س گرفتم و ما وقع ما جرا را پرسیدم خانمی به من گفت که نو جوانی ا زا سلا م آباد  با ما تماس  گرفته  و گفته یکی ا ز آ زا دگان  مشهد  وا رد شهر ما شده  و من هر چه با تلفن آنها  تماس  می گیرم کسی جوا ب  نمی دهد چون برای  من که ا ز مخا برات تماس می گیرم تما س مجد د مشکل ا ست شماره آخر تلفن آزاده را که شما ره 5 بوده  تغییر دادم و شماره 6  را گرفتم که منزل شما ست شما  لطف کنید و خبررسیدن آ زاده  را به خا نواده اش بدهید؛ خیلی اصرار کرده  بود و شماره تلفن منزل داییش را داده  بود که مجددا با تماس با آن نوجوان از ایشان  تشکر کردم . هر چند خا طرات ورود به  میهن  خیلی زیاد است ولی این  دلا وری  و ایثار یک  نوجوان ایرانی که ظا هرا وضعیت اقتصادی  خوبی هم نداشت  بسی  جا لب  بود و افتخا ر می کنم  که برای  چنین مردمی شکنجه های اسا رت را تحمل کردم و به درجه جانبازی رسیدم.     

منبع :http://khaterat-m.blogfa.com/9005.aspx

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد